Κυριακή, 8 Απριλίου 2012



HANGOVER ΚΑΙ ΤΡΟΦΕΣ

Πολλές φορές έχουμε την αίσθηση πως μετά από μία κραιπάλη με αλκοόλ, η κατανάλωση φαγητού θα μας βοηθήσει να συνέλθουμε. Μάλιστα, αυτή η τάση μας επιβεβαιώνεται από επιστημονικές έρευνες, που δείχνουν πως η κατανάλωση αλκοόλ πριν από το φαγητό συνδέεται με αυξημένη διάθεση για υπερκατανάλωση τροφής.
Ωστόσο, η λήψη τροφής μετά από κατάχρηση αλκοόλ δεν φαίνεται να βελτιώνει τα συμπτώματα της κραιπάλης, όπως η ζαλάδα, η ναυτία ή ο πονοκέφαλος. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει αντιμετώπιση του hangover. Η καλύτερη θεραπεία είναι η λογική κατανάλωσή του μέσα σε συγκεκριμένα όρια. Αναρωτιέσαι ποια είναι αυτά; Αφορούν σε μία μερίδα ανά ημέρα για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες, ενώ αυτή η ποσότητα δεν μπορεί να λειτουργήσει αθροιστικά σε εβδομαδιαία βάση. Ως μερίδα ορίζονται τα 150 ml κρασί (λευκό ή κόκκινο), τα 330 ml μπύρα (ένα κουτάκι) και τα 45 ml αποσταγμένων ποτών (ουίσκι, τζιν, βότκα, ρούμι, ούζο κ.λπ.). Παρ’ όλα αυτά, στην Ελλάδα, οι ποσότητες που σερβίρονται είναι συνήθως διπλάσιες. Υπάρχουν, όμως, και σημαντικά tips που μπορούμε να ακολουθήσουμε, ώστε να αποφύγουμε το hangover ή τουλάχιστον να βελτιώσουμε τα συμπτώματά του. Φρόντισε λοιπόν να…
·        Μην καταναλώνεις αλκοόλ με άδειο στομάχι. Κι αυτό γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο η επίδρασή του είναι πιο άμεση. Ιδανικά, καλό είναι να συνοδεύει το γεύμα σου. Σε αντίθετη περίπτωση, καλό είναι να έχεις τουλάχιστον φροντίσει πριν βγεις να καταναλώσεις ένα γεύμα, το οποίο να περιέχει τόσο υδατάνθρακες όσο και λίπος, χωρίς φυσικά να το παρακάνεις.
·        Πίνεις νερό ενδιάμεσα. Κι αυτό γιατί το αλκοόλ αυξάνει τη διούρηση, με αποτέλεσμα να μας αφυδατώνει σε μεγάλο βαθμό. Ακόμα ένας τρόπος για να αποφύγεις την υπερκατανάλωσή του είναι να το αραιώνεις με νερό, πάγο, σόδα, χυμό ή αναψυκτικό και να πίνεις αργά.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου