Κυριακή, 8 Απριλίου 2012

.....ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΑΙ  ΤΑ ''ΛΑΘΗ''...
ΤΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΙΑΝΗΣ  ΝΗΣΤΕΙΑΣ!



  Όλοι διανύουμε την περίοδο της σαρακοστής και για όσους δεν την ''τηρούν'' διατροφικά ακόμα, αύριο μπαίνουμε επισήμως στην Μεγάλη Βδομάδα.. Να μια καλή ευκαιρία να αποτοξινώσουμε τον οργανισμό μας από γλυκίσματα, αλλά κυρίως από το κρέας. Ωστόσο, σε αντίθεση με ο,τι αρκετοί πιστεύουν, τις μέρες τις Σαρακοστής όχι μόνο δεν είναι εύκολο να χάσει κανείς βάρος, αλλά η πλειονότητα όσων νηστεύουν παίρνει περισσότερα κιλά. Έτσι πριν αρχίσεις να τηρείς το σαρακοστιανό έθιμο, διάβασε πως μπορείς να χορτάσεις και να μην παχύνεις:

1. Χρησιμοποιείτε περισσότερο όσπρια και λαδερά, για τα κυρίως γεύματα, που εφοδιάζουν τον οργανισμό μας με φυτικές ίνες και βάλτε στην άκρη τα ζυμαρικά.

2. Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης, που είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες  και προκαλούν ευκολότερο κορεσμό.

3. Αποφεύγεται τα τηγανητά και προτιμήστε ψητά ή βραστά τα καλαμαράκια, το χταπόδι και τις γαρίδες σας. Ωστόσο, δώστε προσοχή στην ποσότητα.

4. Μετριάστε το λάδι που χρησιμοποιείτε στα νηστίσιμα φαγητά. Μπορεί τα λαδερά , τα όσπρια και οι σαλάτες να είναι χαμηλά σε λιπαρά, ωστόσο αν χρησιμοποιείται μεγάλες ποσότητες λαδιού μπορεί να γίνουν πολύ παχυντικά. Μην ξεχνάτε ότι 1 κουταλιά λάδι δίνει περίπου 135 θερμίδες.

5. Μπορείς να απολαύσεις την παραδοσιακή λαγάνα με την βασική προϋπόθεση  να μην το παρακάνεις την με ταραμοσαλάτα. ( 1-2 κουταλιές είναι αρκετές .)

6. Δείξτε εγκράτεια με το ψωμί και το χαλβά. Μην ξεχνάτε ότι είναι σνακ και όχι το κυρίως γεύμα σας. Μια φέτα ψωμί είναι αρκετή για να συνοδέψει το μεσημεριανό σας γεύμα. Όσο για τον χαλβά, πρέπει να τον καταναλώνεται σε μικρές ποσότητες, γιατι παχαίνει.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου