Κυριακή, 13 Μαΐου 2012

άγχος μια κακιά συνήθεια και πως θα το αντιμετωπίσετε.




Το άγχος είναι μια κακιά συνήθεια που την έχουμε όλοι μας.Από την μία είναι απαραίτητο για την επιβίωση μας γιατί χωρίς αυτό δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε πράγματα όπως για παράδειγμα να κρατήσουμε μια δουλειά που μας βοηθάει να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα για να ζήσουμε.Όταν όμως ξεπερνά ένα όριο γίνετε ανασταλτικός παράγοντας στην επιβίωση μας και αντί να μας βοηθά μας εμποδίζει από να ζήσουμε καλά.



Τι μπορούμε να κάνουμε για να περιορίσουμε τις συνέπειες του άγχους:
 Προσπαθήστε να περιορίσετε τις ‘απειλές’. Συχνά οι προσδοκίες μας είναι πολύ υψηλές ή νιώθουμε ότι ‘πρέπει’ να ακολουθούμε αυτά που μας επιτάσσει η κοινωνία.Αυτή όμως η στάση μας οδηγεί αναπόφευκτα στο να απαιτούμε περισσότερα από τον εαυτό μας και τους άλλους με αποτέλεσμα να δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι τις απειλές γύρω μας. Προσπαθήστε να καταλήξετε σε αυτά που πραγματικά είναι σημαντικά για εσάς.
 Σκεφθείτε ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί (και τι θα κάνετε σε αυτή την περίπτωση). Αυτός ο χειρισμός μπορεί να ακούγεται παράξενος όμως πολλές φορές βοηθά να φέρουμε στο μυαλό μας το χειρότερο σενάριο! Είναι όντως τόσο άσχημα τα πράγματα; Πώς θα μπορούσα να αντιδράσω στην περίπτωση που συμβεί το χειρότερο.

Βάλτε το χιούμορ στη ζωή σας. Έχει βρεθεί ότι στην εκτόνωση των αρνητικών συναισθημάτων βοηθά το χιούμορ και η διακωμώδηση του γεγονότος. Το γέλιο μας κάνει καλό, έτσι την επομένη φορά που θα έχετε άγχος προσπαθήστε να δείτε την αστεία πλευρά των πραγμάτων.
Κοινωνικοποιηθείτε και δραστηριοποιηθείτε. Διαφυλάξτε τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο σας για καλή συντροφιά και ευχάριστες δραστηριότητες. Έχει διαπιστωθεί ότι η συζήτηση και η έκφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων μας λειτουργεί σαν αγχολυτικό. Βοηθά επίσης η βελτίωση των σχέσεων μας με τους γύρω μας.Φροντίστε επίσης να αναζητήσετε δραστηριότητες που σας ευχαριστούν όπως η ενασχόληση με την τέχνη, η φυσική άσκηση κτλ. Οι έρευνες δείχνουν ότι ειδικά η αερόβια άσκηση όπως το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι, ο χορός κ.α. συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της συναισθηματικής μας κατάστασης.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου