Κυριακή, 6 Μαΐου 2012

Τεχνικές Χαλάρωσεις


Το να μάθετε μερικές απλές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να έχετε καθαρό μυαλό, να μειώσετε το στρες  και να  ασκείτε λιγότερη πίεση στο σώμα σας, μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολο απ’ ότι νομίζετε. 
1. Πάρτε βαθιές ανάσες
Ο πιο άμεσος τρόπος για να απαλλαγείτε από το στρες, είναι να πάρετε 2 ή 3 αργές, βαθιές ανάσες. Όταν αντιμετωπίζουμε μια απειλή, το κέντρο της αναπνοής μας μετατοπίζεται από την κοιλιά στο στήθος, και η αναπνοή μας γίνεται πιο γρήγορη και κοφτή. Στη συνέχεια, το σώμα μας θέτει σε κίνηση το νευρικό μας σύστημα, το οποίο απελευθερώνει τις ορμόνες του στρες. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να απενεργοποιήσετε το στρεσαρισμένο μέρος του νευρικού σας συστήματος μέσω της ελεγχόμενης αναπνοής. Καθώς εισπνέετε, φανταστείτε ότι η κοιλιά σας είναι ένα μπαλόνι και γεμίζει σιγά - σιγά με αέρα. Καθώς εκπνέετε, βεβαιωθείτε ότι η κοιλιά σας παραμένει χαλαρή.
2. Σκεφτείτε τα καλά πράγματα
Δεδομένου ότι το άγχος είναι ο τρόπος του σώματος για την αντιμετώπιση των απειλών, ένας απλός τρόπος για να απαλλαγείτε από το στρες είναι να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας την αντίδραση του σώματός σας στα καλά πράγματα. Οι λίγες στιγμές που θα περάσετε σκεφτόμενοι πόσο τυχεροί είστε που είστε ζωντανοί ή πόσο ευγνώμονες νιώθετε που σας αγαπούν, καταφέρνουν να στείλουν ένα χημικό μήνυμα σε όλο σας το σώμα ότι η ζωή είναι ωραία. Θα πρέπει ωστόσο, να περάσουν 6 έως 10 δευτερόλεπτα εκτιμώντας την καλή σας τύχη, προκειμένου να μπορέσει να χαλαρώσει το σώμα σας.
3. Επιβραδύνετε τους ρυθμούς σας
Όταν κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, όπως το να μιλάτε στο τηλέφωνο όσο οδηγείτε,  το σώμα και το μυαλό σας απαιτούν περισσότερη ενέργεια. Όταν όμως επιβραδύνετε τους ρυθμούς σας, μπορείτε να χαλαρώσετε το σώμα σας και να μειώσετε τις απαιτήσεις στο μυαλό σας. Έτσι, όταν νιώθετε αγχωμένοι, κάντε μια κοινή δραστηριότητα πιο αργά, προσεκτικά και έχοντας την προσοχή σας εστιασμένη σε αυτό που κάνετε. Ακόμη και με το να σηκωθείτε αργά από το γραφείο σας, δίνετε στο νευρικό σας σύστημα την ευκαιρία να κάνει ένα διάλειμμα.
4. Αλλάξτε την “ταινία” στο μυαλό σας
Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να απαλλαγείτε από το στρες, είναι να αλλάξετε την “ταινία” που τρέχει διαρκώς στο μυαλό σας. Οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουν να κάνουν χειρότερα τα προβλήματα λέγοντας πράγματα στον εαυτό μας, όπως, “Αυτό είναι τρομερό” ή “Τα έχω κάνει μαντάρα.” Αντ 'αυτού, θα πρέπει να λέτε υποστηρικτικά και θετικά πράγματα στον εαυτό σας, όπως, “Μπορώ να το αντιμετωπίσω” ή “Αξίζω να έχω επιτυχία και καλή τύχη”.
5. Ξεπεράστε το
Υπάρχουν περιπτώσεις στη ζωή όπου πρέπει να αναγνωρίσετε ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε την κατάσταση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορείτε να πάρετε μια συνειδητή απόφαση να μην στρεσάρετε τον εαυτό σας για κάτι που δεν μπορείτε να αλλάξετε ή να διορθώσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου