Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Ο καημός του τζόκερ

Έχω μια καταπληκτική ικανότητα. Έχω ποσοστό 99% επιτυχία στο να μην πετυχαίνω ούτε έναν αριθμό στο τζόκερ! Φυσικά ψάχνω τρόπους να το εκμεταλλευτώ. 
Σκέφτομαι να φτιάξω ένα site όπου όπως οι άλλοι κάνουν προγνωστικά για το ποιος αριθμός μπορεί να κληρωθεί, εγώ να κάνω αντι-προγνωστικά. Ποιοι αριθμοί δεν υπάρχει περίπτωση να βγουν, γιατί απλά θα τους έχω παίξει εγώ. Φυσικά θα πληρώνουν συνδρομή για τις "πολύτιμες πληροφορίες" μου.
Ή μπορεί να στείλω σαν ιδέα στον ΟΠΑΠ, όποιος καταφέρει σε δέκα συνεχόμενες κληρώσεις να μην πιάνει ούτε  έναν αριθμό, να κερδίζει κάτι. Λίγο είναι να το καταφέρεις δηλαδή;  
Ψέμματα λέω πάντως! Μια φορά έπιασα το τζόκερ.  Όχι χρήματα δεν πήρα. Όταν λέω έπιασα το τζόκερ εννοώ ότι έπιασα τον αριθμό που βγήκε σαν τζόκερ. Απλά είχα παίξει και τα 20 νούμερα. Αλλά φυσικά δεν έπιασα κανένα από τα άλλα πέντε!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου