Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Σεισμολογίες


Με τους σεισμολόγους δεν τα πάω καλά. Το δηλώνω!
Μέχρι τώρα είχαμε τους "κλασσικούς". Μετά από κάθε σεισμό, οι απαντήσεις τους ήταν: " Δεν ξέρουμε αν είναι ο κύριος σεισμός, πρέπει να περάσει ένα 48ωρο".
Τώρα έχουμε τους καινούριους, που λένε ότι μπορούν να προβλέψουν ένα σεισμό. Βγαίνει λοιπόν ο άνθρωπος και λέει: "Γύρω στις 13 Οκτώβρη θα γίνει ένας μεγάλος σεισμός στην Ελλάδα ή σμήνος  μικρότερων σεισμών"! 
Τι μου λες!!! Και τι να κάνω εγώ τώρα δηλαδή; Να μεταναστεύσω γύρω στις 13; Να πάρω μια σκηνή και να τη στήσω σε κάποιο χωράφι; Αν θες να  κάνεις πρόγνωση άνθρωπέ μου, πες μου μέρα και ώρα να τον στήσω το σεισμό στο ραντεβού. Αλλά έτσι, να μου λείπει. Ίσα ίσα να φοβάμαι από πού θα μου έρθει; 
Προτιμώ τους παραδοσιακούς σεισμολόγους. Κάτσε να γίνει ο σεισμός και μετά άσ' τον να λέει  για 48ωρο. 

Image courtesy of [mapichai] / FreeDigitalPhotos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου