Στις γυναίκες ο συχνότερος τύπος καρκίνου που παρατηρείται είναι ο καρκίνος του μαστού. Σύμφωνα με έρευνες 1 στις 9 γυναίκες θα παρουσιάσει καρκίνο του μαστού κάποια στιγμή στη διάρκεια της ζωής της. Στην Ελλάδα ο αριθμός φτάνει περίπου στα 4.500 περιστατικά ετησίως ενώ οι θάνατοι σε περίπου 1.600.
Η Ελλάδα είναι από τις χώρες όπου η διάγνωση για τον καρκίνο του μαστού γίνεται όταν η νόσος έχει ήδη προχωρήσει σε δύσκολο στάδιο. Εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωσθεί πριν επεκταθεί σε άλλα όργανα, τότε το ποσοστό επιβίωσης των γυναικών ξεπερνά το 95%. Τα όργανα στα οποία γίνεται συχνά μετάσταση είναι τα οστά, το ήπαρ, ο εγκέφαλος και οι πνεύμονες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο στόχος της θεραπείας είναι η ανακούφιση από τα συμπτώματα, η καθυστέρηση της εξέλιξης της νόσου και η παράταση ζωής. Όταν δεν γίνεται έγκαιρη διάγνωση περίπου το 50% των ασθενών παρουσιάζουν μεταστατικό καρκίνο του μαστού με αποτέλεσμα ο μέσος χρόνος επιβίωσής τους να είναι 18 έως 30 μήνες. Η έγκαιρη διάγνωση γίνεται με την αυτοεξέταση, τον υπέρηχο μαστού, την μαστογραφία και την κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό. Μία γυναίκα πρέπει να κάνει την πρώτη της μαστογραφία σε ηλικία 35-40 ετών και στην συνέχεια η εξέταση να γίνεται ετησίως.
Η εταιρεία Estee Lauder σε συνεργασία με τον Δούκα για 8η χρονιά, σχεδίασε το Ροζ Βραχιόλι της εκστρατείας και φέτος επέλεξε να δημιουργήσει και το αντρικό βραχιόλι καθώς ο καρκίνος του μαστού πλήττει και ένα μικρό ποσοστό των ανδρών, όμως η εξέλιξή του είναι ραγδαία, οπότε και η ενημέρωση αφορά και τον ανδρικό πληθυσμό. Η Estee Lauder από το 2000 έχει ως στόχο να κάνει ισχυρό το μήνυμα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού με την πρωτοβουλία φωταγώγησης Παγκόσμιων Μνημείων και έχουν ντυθεί στα ροζ έως τώρα πάνω από 200 κτίρια σε 70 χώρες.
Φέτος, στην Ελλάδα θα φωτιστεί ροζ το κτίριο City Link και το πολυκατάστημα Attica. Η φωταγώγηση των δύο αυτών κτιρίων θα γίνει σήμερα, 23 Οκτωβρίου. Το μήνυμα της Estee Lauder για την εκστρατεία είναι " Μπορείς να δημιουργείς προϊόντα που κάνουν όμορφες τις γυναίκες. Όμως το πιο σημαντικό είναι να τις βοηθήσεις να ζουν περισσότερο."
Η Ελλάδα είναι από τις χώρες όπου η διάγνωση για τον καρκίνο του μαστού γίνεται όταν η νόσος έχει ήδη προχωρήσει σε δύσκολο στάδιο. Εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωσθεί πριν επεκταθεί σε άλλα όργανα, τότε το ποσοστό επιβίωσης των γυναικών ξεπερνά το 95%. Τα όργανα στα οποία γίνεται συχνά μετάσταση είναι τα οστά, το ήπαρ, ο εγκέφαλος και οι πνεύμονες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο στόχος της θεραπείας είναι η ανακούφιση από τα συμπτώματα, η καθυστέρηση της εξέλιξης της νόσου και η παράταση ζωής. Όταν δεν γίνεται έγκαιρη διάγνωση περίπου το 50% των ασθενών παρουσιάζουν μεταστατικό καρκίνο του μαστού με αποτέλεσμα ο μέσος χρόνος επιβίωσής τους να είναι 18 έως 30 μήνες. Η έγκαιρη διάγνωση γίνεται με την αυτοεξέταση, τον υπέρηχο μαστού, την μαστογραφία και την κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό. Μία γυναίκα πρέπει να κάνει την πρώτη της μαστογραφία σε ηλικία 35-40 ετών και στην συνέχεια η εξέταση να γίνεται ετησίως.
Η εταιρεία Estee Lauder σε συνεργασία με τον Δούκα για 8η χρονιά, σχεδίασε το Ροζ Βραχιόλι της εκστρατείας και φέτος επέλεξε να δημιουργήσει και το αντρικό βραχιόλι καθώς ο καρκίνος του μαστού πλήττει και ένα μικρό ποσοστό των ανδρών, όμως η εξέλιξή του είναι ραγδαία, οπότε και η ενημέρωση αφορά και τον ανδρικό πληθυσμό. Η Estee Lauder από το 2000 έχει ως στόχο να κάνει ισχυρό το μήνυμα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού με την πρωτοβουλία φωταγώγησης Παγκόσμιων Μνημείων και έχουν ντυθεί στα ροζ έως τώρα πάνω από 200 κτίρια σε 70 χώρες.
Φέτος, στην Ελλάδα θα φωτιστεί ροζ το κτίριο City Link και το πολυκατάστημα Attica. Η φωταγώγηση των δύο αυτών κτιρίων θα γίνει σήμερα, 23 Οκτωβρίου. Το μήνυμα της Estee Lauder για την εκστρατεία είναι " Μπορείς να δημιουργείς προϊόντα που κάνουν όμορφες τις γυναίκες. Όμως το πιο σημαντικό είναι να τις βοηθήσεις να ζουν περισσότερο."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου