Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ο φτωχότερος πρόεδρος χώρας στον πλανήτη!

Ο κύριος που βλέπουμε στην φωτογραφία ονομάζεται Jose Mujica και δεν έχει κερδίσει άδικα απο το λαό το ψευδώνυμο "El Presidente mas pobre"(σ.σ."φτωχότερος πρόεδρος") καθώς είναι όχι μόνο ο φτωχότερος αρχηγος κράτους στον κόσμο αλλά και ο πιο γενναιόδωρος!Ο χρόνος πολιτικός που δεν έχει τραπεζικό λογαριασμό αλλά ούτε και χρέη, οδηγεί ένα παλιό Volkswagen αξίας μόλις 1,945 δολαρίων και αποτελεί την μοναδική πολυτέλεια που έχει επιτρέψει στον ευατο του.

                     
Αυτό που θα έπρεπε να ζηλεύουν οι περισσότεροι πολιτικοί στον κόσμο ειναι το γεγονός πως ο ίδιος δωρίζει το 90% του προεδρικού μισθού του, που είναι περίπου 12,500 δολάρια το μήνα (όπως αποκαλύπτει ο ίδιος) σε διάφορες φιλανθρωπικές οργανώσεις και ιδρύματα, κρατώντας μόνο 1,250 δολάρια για να ζήσει.
 Σε συνέντευξη του είπε: "Τι να τα κάνω εγώ τόσα χρήματά όταν οι περισσότεροι συμπολίτες μου ζουν με πολύ λιγότερα;"
και συνεχίζει "Ζώ σε ένα αγρόκτημα στο Μοντεβίδεο με την γυναίκα μου και τον αγαπημένο μου σκύλο και έχω ο,τι χρειάζομαι...δεν θέλω κάτι παραπάνω απο αυτό. Γιατί πολύ απλά η συντροφιά των αγαπημένων μου δεν αγοράζεται με χρήματα! 
Με αυτά μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο για αυτούς που τα χρειάζονται πραγματικά!


Η είδηση  αυτή κάνει τις τελευταίες ημέρες τον γύρο του κόσμου και φυσικά δεν θα μπορούσε να μην μας βάλει σε σκέψεις σε σχέση με το πόσο τελικά, 
υπηρετούν  τον λαό οι δικοί μας πολιτικοί και πόσο τον εκμεταλλεύονται!!
                                            


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου