Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Άρχισε η κούρσα διαδοχής μετά την παραίτηση Στρος Καν από το ΔΝΤ


Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, σε ανακοίνωσή του για την παραίτηση του Ντομικίκ Στρος-Καν, αναφέρει τα εξής:

Ο κ. Ντομινίκ Στρος-Καν ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για την πρόθεσή του να παραιτηθεί από τη θέση του Γενικού Διευθυντή, με άμεση ισχύ.

Ο κ. Στρος-Καν έκανε την ακόλουθη δήλωση στην επίσημη επιστολή παραίτησης προς το Διοικητικό Συμβούλιο: ''Με απέραντη θλίψη αναγκάζομαι σήμερα να υποβάλω στο Διοικητικό Συμβούλιο την παραίτησή μου από τη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΔΝΤ.

Αυτήν τη στιγμή η σκέψη μου είναι πρώτα στη σύζυγό μου, την οποία αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου.

Η σκέψη μου είναι επίσης στους συναδέλφους μου στο ΔΝΤ. Μαζί επιτύχαμε τόσα πολλά τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια.

Σε όλους, θέλω να πω ότι αρνούμαι κατηγορηματικά όλους τους ισχυρισμούς σε
βάρος μου. Θέλω να προστατεύσω αυτόν το θεσμό τον οποίο υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση και ιδιαιτέρως, θέλω να αφιερώσω όλη τη δύναμή μου, όλο το χρόνο μου και όλη την ενέργειά μου στο να αποδείξω την αθωότητά μου''.

Ο Στρος-Καν ανέλαβε τα καθήκοντα του ΓΔ του ΔΝΤ το Νοέμβριο του 2007 για μια πενταετή θητεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου