Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της πρωινής άσκησης.


Ένα μεγάλο κομμάτι των ανθρώπων που γυμνάζονται, έχουν συνδυάσει την αρχή της ημέρας τους με πρωινή γυμναστική. Σύμφωνα με τους ειδικούς η πρωινή γυμναστική εμφανίζει μειονεκτήματα αλλά και σημαντικά πλεονεκτήματα.

Πλεονεκτήματα

Το πρωί έχουμε υψηλό καρδιακό παλμό, που δίνει ώθηση στο μεταβολισμό μας να κάψουμε περισσότερες θερμίδες από νωρίς μέσα στην ημέρα. Βελτιώνεται η πνευματική οξύτητα για αρκετές ώρες. Η πρωινή άσκηση μπορεί να γίνει εύκολα συνήθεια και μπορεί να εξασφαλίσει πιο εύκολα σύστημα και πειθαρχεία στο πρόγραμμα μας. Είναι πιο εύκολα να τελειώνουμε τη γυμναστική μας στην αρχή της ημέρας. Μετά όλη η μέρα είναι ελεύθερη για δουλεία και άλλες δραστηριότητες. Δίνεται η αίσθηση της φυσικής ενέργειας και ευεξίας για αρκετές ώρες. Έχει καλύτερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και περισσότερη δροσιά το καλοκαίρι.

Μειονεκτήματα

Στην αρχή της ημέρας οι μύες είναι πιο δύσκαμπτοι και μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε τραυματισμό. Πολλές φορές είναι επώδυνο το πρωινό ξύπνημα για αυτούς που κοιμούνται αργά το βράδυ. Χρειάζεται αρκετή ώρα για να μπορέσουμε να χωνέψουμε το πρωινό μας. Αν λοιπόν θέλετε να γυμνάζεστε το πρωί μπορείτε να το κάνετε, αρκεί να πληρούνται κάποιοι βασικοί κανόνες.
1.      Ξυπνήστε τουλάχιστον μια ώρα πριν την προπόνηση.
2.      Η πρωινή άσκηση με άδειο στομάχι δεν είναι καλή ιδέα, επειδή τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος μπορεί να είναι χαμηλά.
3.      Φροντίστε να κάνετε πολύ καλό ζέσταμα  πριν την προπόνηση.
4.      Ντυθείτε ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
5.   Αν δεν έχετε φάει πριν, τρώτε ένα καλό πρωινό μετά την προπόνηση για την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου