Σε αυτή την ομιλία, o Charles Leadbeater αναπτύσσει μια ισχυρή επιχειρηματολογία που αποδεικνύει ότι πλέον η καινοτομία δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες. Όσο πιο ριζική είναι η καινοτομία τόσο πιο μεγάλη η αβεβαιότητα. Περισσότερο χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί πρώτα η καινοτομία , για να βρεθεί σε τι χρησιμεύει αυτή η τεχνολογία. Υποστηρίζει ο Charles ότι η δημιουργικότητα ήταν πάντα συνεργατική και διαδραστική για αυτό και η κάθε εφαρμογή θα βρει σε τι χρησιμεύει μέσα από την αλληλεπίδραση με το χρήστη. Οι νέες αναδυόμενες αγορές είναι το φυτώριο για παθιασμένους χρήστες, γιατί οι μεγάλες επιχειρήσεις ανακυκλώνουν την παλιά επιτυχία. Έτσι ερασιτέχνες, με τη χρήση νέων εργαλείων, δημιουργούν προϊόντα και παραδείγματα που οι εταιρείες δεν μπορούν, επειδή(οι ερασιτέχνες) αγαπούν αυτό που κάνουν και θέλουν να το κάνουν σε ψήλο επίπεδο(δουλεύουν για την ψυχαγωγία τους) επειδή δεν εκφράζονται στη δουλειά τους. Παραδείγματα τέτοιων καινοτομιών από χρήστες είναι η κατασκευή π.χ. του mountain bike καθώς επίσης αναφέρει ότι όταν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επινόησαν τα SMS δεν είχαν ιδέα που χρησίμευαν αλλά όταν ήρθαν σε επαφή με νέους χρήστες επινοήθηκε η χρήση τους. Στην ομιλία του παράλληλα αναφέρει ότι έχουμε ένα κόσμο χωρισμένο σε δυο στρατόπεδα: το παλιό και παραδοσιακό μοντέλο με ειδικούς χώρους , ειδικούς ανθρώπους, παθητικούς καταναλωτές και από την άλλη ένα ελεύθερο λογισμικό όπως το Βικπαιδεία που είναι ένα ανοιχτό μοντέλο. Ανάμεσα σε αυτά τα δυο οργανωτικά μοντέλα υπάρχει μια μεγάλη μάχη. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα κάποιου δοκιμαστικού προγράμματος που προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Microsoft.
Σε αυτό το βίντεο, ο Charles Leadbeater αποδεικνύει οτι πλέον η καινοτομία δεν αφορά μόνο τους επαγγελματιές. Παθιασμένοι ερασιτέχνες με τη χρήση νέων εργαλείων δημιουργούν προιόντα και παραδείγματα που οι εταιρείες δεν μπορούν. Συμφωνώ ότι είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία και ότι τα περισσότερα από όσα λέει έχουν νόημα.Ωστόσο δεν είναι σίγουρο εάν η ιδέα ότι οι "παραδοσιακές" προσεγγίσεις για την δημιουργικότητα(ξεχωριστούς ανθρώπους σε ξεχωριστούς χώρους π.χ πανεπιστήμια,εταιρείες κλπ.) μπορούν να θεωρηθούν ότι είναι λάθος. Σίγουραβ υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι αυτές οι προσεγγίσεις έχουν ως αποτέλεσμα την καινοτομία, αλλά ίσως με πιο οργανωμένο και προβλέψιμο τρόπο από τα παραδείγματα που δίνονται σε αυτήν την ομιλία. Οι εκπαιδευτικοί ηγέτες προσπαθούν συνεχώς να ανακαλύψουν εκ νέου τα σχολικά συστήματα και τις προσεγγίσεις τους για την διδασκαλία, αλλά συνήθως καταφέρνουν μόνο να κάνουν αλλαγές που αντικαθιστούν το παλιό με το νέο, αντί να εξερευνήσουν ένα μείγμα και των δύο. Θα έπρεπε οι οργανώσεις να επιδιώξουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τόσο τις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις για την καινοτομία καθώς και όλους τους άλλους τομείς της επιχείρησής τους.
Σε αυτή την ομιλία, o Charles Leadbeater αναπτύσσει μια ισχυρή επιχειρηματολογία που αποδεικνύει ότι πλέον η καινοτομία δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες. Όσο πιο ριζική είναι η καινοτομία τόσο πιο μεγάλη η αβεβαιότητα. Περισσότερο χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί πρώτα η καινοτομία , για να βρεθεί σε τι χρησιμεύει αυτή η τεχνολογία. Υποστηρίζει ο Charles ότι η δημιουργικότητα ήταν πάντα συνεργατική και διαδραστική για αυτό και η κάθε εφαρμογή θα βρει σε τι χρησιμεύει μέσα από την αλληλεπίδραση με το χρήστη. Οι νέες αναδυόμενες αγορές είναι το φυτώριο για παθιασμένους χρήστες, γιατί οι μεγάλες επιχειρήσεις ανακυκλώνουν την παλιά επιτυχία. Έτσι ερασιτέχνες, με τη χρήση νέων εργαλείων, δημιουργούν προϊόντα και παραδείγματα που οι εταιρείες δεν μπορούν, επειδή(οι ερασιτέχνες) αγαπούν αυτό που κάνουν και θέλουν να το κάνουν σε ψήλο επίπεδο(δουλεύουν για την ψυχαγωγία τους) επειδή δεν εκφράζονται στη δουλειά τους. Παραδείγματα τέτοιων καινοτομιών από χρήστες είναι η κατασκευή π.χ. του mountain bike καθώς επίσης αναφέρει ότι όταν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επινόησαν τα SMS δεν είχαν ιδέα που χρησίμευαν αλλά όταν ήρθαν σε επαφή με νέους χρήστες επινοήθηκε η χρήση τους. Στην ομιλία του παράλληλα αναφέρει ότι έχουμε ένα κόσμο χωρισμένο σε δυο στρατόπεδα: το παλιό και παραδοσιακό μοντέλο με ειδικούς χώρους , ειδικούς ανθρώπους, παθητικούς καταναλωτές και από την άλλη ένα ελεύθερο λογισμικό όπως το Βικπαιδεία που είναι ένα ανοιχτό μοντέλο. Ανάμεσα σε αυτά τα δυο οργανωτικά μοντέλα υπάρχει μια μεγάλη μάχη. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα κάποιου δοκιμαστικού προγράμματος που προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Microsoft.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό το βίντεο, ο Charles Leadbeater αποδεικνύει οτι πλέον η καινοτομία δεν αφορά μόνο τους επαγγελματιές. Παθιασμένοι ερασιτέχνες με τη χρήση νέων εργαλείων δημιουργούν προιόντα και παραδείγματα που οι εταιρείες δεν μπορούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία και ότι τα περισσότερα από όσα λέει έχουν νόημα.Ωστόσο δεν είναι σίγουρο εάν η ιδέα ότι οι "παραδοσιακές" προσεγγίσεις για την δημιουργικότητα(ξεχωριστούς ανθρώπους σε ξεχωριστούς χώρους π.χ πανεπιστήμια,εταιρείες κλπ.) μπορούν να θεωρηθούν ότι είναι λάθος.
Σίγουραβ υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι αυτές οι προσεγγίσεις έχουν ως αποτέλεσμα την καινοτομία, αλλά ίσως με πιο οργανωμένο και προβλέψιμο τρόπο από τα παραδείγματα που δίνονται σε αυτήν την ομιλία.
Οι εκπαιδευτικοί ηγέτες προσπαθούν συνεχώς να ανακαλύψουν εκ νέου τα σχολικά συστήματα και τις προσεγγίσεις τους για την διδασκαλία, αλλά συνήθως καταφέρνουν μόνο να κάνουν αλλαγές που αντικαθιστούν το παλιό με το νέο, αντί να εξερευνήσουν ένα μείγμα και των δύο.
Θα έπρεπε οι οργανώσεις να επιδιώξουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τόσο τις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις για την καινοτομία καθώς και όλους τους άλλους τομείς της επιχείρησής τους.