Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012

Πορτοκάλι και υγεία


Το πορτοκάλι ανήκει στα εσπεριδοειδή και είναι από τα πιο σημαντικά φρούτα αυτής της κατηγορίας. Τα εσπεριδοειδή είναι γνωστό σε όλους ότι περιέχουν πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Όπως είναι η βιταμίνη C, η βήτα καροτίνη, υψηλές ποσότητες φυτικών ινών και το φολικό οξύ. Περιέχει επίσης σάκχαρα, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνη Α.

Είναι ωφέλιμο για τη διατροφή του ανθρώπου και η θρεπτική του αξία είναι αρκετά μεγάλη. Μπορεί να καταναλωθεί είτε νωπό ως φρούτο ή χρησιμοποιείται στην παραγωγή χυμών, φρέσκων ή συσκευασμένων. Ωστόσο σύμφωνα με πρόσθετες μελέτες ο οργανισμός του ανθρώπου παίρνει περισσότερα στοιχεία όταν τρώει ένα φρούτο ολόκληρο, καθώς λαμβάνει όλα τα θρεπτικές του συστατικά.

Τα εσπεριδοειδή μπορούν να προστατεύουν την καρδία και τα αγγεία. Αυτό συνεπάγεται πώς η κατανάλωση τους μπορεί να μειώσει τον κίνδυνό για καρδιακά επεισόδια. Αλλά και προστασία από διάφορες μορφές του καρκίνου.

Στην καθημερινή μας ζωή έχει περάσει η νοοτροπία ότι τα πορτοκάλια μπορούν να προστατεύσουν τον οργανισμό από τις εποχιακές γρίπες άλλα και να τονώσουν παρέχοντας του τα πλούσια συστατικά τους. Αυτό γίνεται εξαιτίας του νατρίου και της περιεκτικότητας των λιπαρών ουσιών που μπορούν να συμβάλουν στους μηχανισμούς αύξησης της πίεσης όταν εκείνη είναι σε χαμηλά επίπεδα.

Ένα πορτοκάλι λοιπόν το πρωί ισοδυναμεί με ένα ποτήρι καφέ. Οι πολλοί καφέδες όμως δεν κάνουν καλό στην υγεία. Καλό θα ήταν λοιπόν να προτιμάμε να πίνουμε ένα φυσικό χυμό ή να τρώμε ένα πορτοκάλι πριν φύγουμε από το σπίτι μας για να πάμε στην δουλεία μας. Και επειδή βρισκόμαστε και σε περίοδο εξεταστικής το πορτοκάλι θα μας δώσει την κατάλληλη ενέργεια για να συνεχίσουμε την μέρα μας.

Καλά αποτελέσματα λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου