Η Αυστραλία αποφάσισε με μια κίνηση της να γίνει η πρώτη χώρα του κόσμου που αναγκάζει τις καπνοβιομηχανίες να πωλούν τα τσιγάρα τους σε πανομοιότυπες συσκευασίες χωρίς λογότυπο, οι οποίες μάλιστα καλύπτονται από φρικτές εικόνες παθήσεων που συνδέονται με το κάπνισμα.
Στόχος της αντικαπνιστικής νομοθεσίας είναι να σταματήσουν να βλέπουν οι άνθρωποι τα τσιγάρα σαν προϊόν lifestyle και να αποτρέψει τους νέους ανθρώπους από το να ξεκινήσουν την εθιστική συνήθεια.Η αυστραλιανή κυβέρνηση κατάφερε μάλιστα να επιβάλλει το μέτρο παρά τη νομική εκστρατεία των καπνοβιομηχανιών, οι οποίες υποστήριξαν ότι η απαγόρευση των εμπορικών σημάτων στα πακέτα και η χρήση της ίδιας γραμματοσειράς σε όλες τις μάρκες συνιστά παραβίαση της ελευθερίας του λόγου και της πνευματικής ιδιοκτησίας τους.
Ωστόσο το ποσοστό των καπνιστών στην Αυστραλία έχει μειωθεί από το 50% το 1950 στο 15% σήμερα, και η κυβέρνηση προσπαθεί τώρα να το περιορίσει γύρω στο 10% έως το 2018.Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, υπάλληλοι καταστημάτων που πωλούν τσιγάρα αναφέρουν ότι οι νέες εικόνες προκαλούν σοκ στους καταναλωτές.«Άλλωστε ένα πόδι με γάγγραινα, ένα μωρό με σωληνάκια αλλά και ένας ετοιμοθάνατος νεαρός καρκινοπαθής είναι τόσο σοκαριστικές και απωθητικές εικόνες ώστε αρκετοί πελάτες προτιμούν να διαλέγουν τα πακέτα με τη λιγότερο φρικτή εικονογράφηση», συμπληρώνουν.
Στόχος της αντικαπνιστικής νομοθεσίας είναι να σταματήσουν να βλέπουν οι άνθρωποι τα τσιγάρα σαν προϊόν lifestyle και να αποτρέψει τους νέους ανθρώπους από το να ξεκινήσουν την εθιστική συνήθεια.Η αυστραλιανή κυβέρνηση κατάφερε μάλιστα να επιβάλλει το μέτρο παρά τη νομική εκστρατεία των καπνοβιομηχανιών, οι οποίες υποστήριξαν ότι η απαγόρευση των εμπορικών σημάτων στα πακέτα και η χρήση της ίδιας γραμματοσειράς σε όλες τις μάρκες συνιστά παραβίαση της ελευθερίας του λόγου και της πνευματικής ιδιοκτησίας τους.
Ωστόσο το ποσοστό των καπνιστών στην Αυστραλία έχει μειωθεί από το 50% το 1950 στο 15% σήμερα, και η κυβέρνηση προσπαθεί τώρα να το περιορίσει γύρω στο 10% έως το 2018.Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, υπάλληλοι καταστημάτων που πωλούν τσιγάρα αναφέρουν ότι οι νέες εικόνες προκαλούν σοκ στους καταναλωτές.«Άλλωστε ένα πόδι με γάγγραινα, ένα μωρό με σωληνάκια αλλά και ένας ετοιμοθάνατος νεαρός καρκινοπαθής είναι τόσο σοκαριστικές και απωθητικές εικόνες ώστε αρκετοί πελάτες προτιμούν να διαλέγουν τα πακέτα με τη λιγότερο φρικτή εικονογράφηση», συμπληρώνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου